...

Værd at vide – Kundeservice

Her finder du svar på de ofte stillede spørgsmål

Når reservationen er modtaget, fremsender Grenaa Strand Camping en booking bekræftelse pr. e-mail. Reservationen er bindende, når vi har modtaget 1. rate i henhold til fremsendte faktura.
Af formelle grunde må vi forbeholde os retten til – i absolutte undtagelsestilfælde – at ændre den reserverede enhed til en anden, senest ved ankomsten.

Ændring af reservationen:
Den valgte periode kan ikke ændres til en kortere varighed, efter ankomst. Der tilbagebetales ej heller penge, ved afrejse inden reservationsperiodens udløb.

For Pladser, Standard-, Luksus-, Deluxe-, Grenaa hytter, lejlighed, samt udlejningscampingvogne refunderes evt. tabte dage ikke.

Betalingsbetingelser ved telefonisk henvendelse med reservation:
Ved reservation af ophold i egen vogn/telt skal 1000 kr. af opholdet betales inden for 7 dage. Restbeløbet betales senest ved ankomst.

Leje af Standard-, Luksus-, Deluxe-, Grenaa hytte, lejlighed samt udlejningscampingvogne:
Ved bestilling af denne type udlejningsenheder betales 1. rate på 1000 kr. inden for 7 dage. 2. rate betales senest 2 måneder før ankomst. Du vil modtage en e-mail med dine reservations oplysninger og dit kundenummer.

Gebyr for personlig betjening er 200 kr. hvis du ønsker at vi booker opholdet for dig.

Betalingsbetingelser ved online reservation:
Ved online reservation betales hele opholdet med det samme. Der opkræves ikke reservationsgebyr ved onlinebestilling.

Vi accepterer ikke at unge mennesker (under 18 år) camperer uden forældre. Dette gælder både for alm. campering i egen vogn/telt, samt for ophold i hytter, lejlighed og i udlejningscampingvogne.

Der gives kun adgang til 1 bil pr. enhed på både pladser, samt ved leje af hytter. Også selv om hytterne er beregnet til flere personer. Øvrige biler skal parkere på parkeringspladsen, ude foran bommene.

Reklamationer:

Eventuelle reklamationer skal, for at blive behandlet, fremsættes straks efter ankomst eller umiddelbart efter fejlens opståen. Krav om erstatning skal skriftligt meddeles til Grenaa Strand Camping, inden for en måned efter opholdets afvikling. Der tages forbehold for eventuelle trykfejl, prisstigninger og lignende.

Fortrydelsesret og refusion:

Du har mulighed for at annullere din booking på følgende vilkår, hvis du har tegnet en afbestillingssikring:

Sådan afbestiller du:

Ønsker du at afbestille din rejse, bedes du hurtigst muligt kontakte os på e-mail: info@722.dk Husk at henvise til dit kundenummer.

Afbestillingssikring:

Ved bestilling af ferien, har du mulighed for at tegne en afbestillingssikring, som gør det muligt for dig, at kunne afbestille rejsen, og få alle* dine penge tilbage, hvis du er nødt til at afmelde din ferie – uanset årsag.

Booker du din ferie uden at bestille en afbestillingssikring, bindes du for det fulde beløb, uanset hvornår du afbestiller. Vi anbefaler derfor alle vores campister, at tilkøbe denne forsikring.

Hvad består en afbestillingssikring af:

– En afbestillingssikring koster fra 75 kr. og op til 300 kr. alt efter periode, og hvad du har bestilt.

– Køber du en afbestillingssikring og får brug for at afbestille din ferie, kan du op til 60 dage før din ferie starter, få det fulde beløb retur*.

– Køber du en afbestillingssikring og afbestiller din ferie under 60 dage før din ferie starter, får du halvdelen af beløbet retur*.

OBS. Afbestillingssikringen skal købes samtidig med, at du booker din ferie. Den kan ikke tilkøbes på et senere tidspunkt.

*Der fratrækkes et administrationsgebyr på 300 kr. plus beløbet, som du har betalt for selve afbestillingssikringen.

– Prisen for afbestillingssikringen afhænger af, hvilken periode du har booket dit ophold og er gældende pr. enhed. Afbestillingssikringen kan kun tegnes, på samme tid som reservationen laves. Forsikringen kan ikke efterfølgende annulleres.

Politik for behandling og beskyttelse af personoplysninger

Databeskyttelsespolitikken gælder for Grenaa Strand Camping.

Politikken skal hjælpe til at sikre og dokumentere, at virksomheden beskytter sine personoplysninger i overensstemmelse med reglerne for behandling af personoplysninger. Politikken bidrager desuden til, at virksomheden oplyser om behandlingen og brugen af de registrerede personoplysninger.

Politikken gennemgås hvert år.

Fortegnelse over behandlingen af personoplysninger

Virksomheden behandler personoplysninger om:

  • Medarbejdere
  • Kunder
  • Leverandører
  • Øvrige

Virksomheden har udarbejdet en fortegnelse over behandlingen af personoplysninger. Fortegnelsen giver overblik over de behandlinger, som virksomheden er ansvarlig for.

Personoplysningerne er en forudsætning for, at Virksomheden kan indgå ansættelses-, kunde- og leverandør-kontrakter.

Behandlingens formål og lovlighed

Personoplysningerne behandles og arkiveres i forbindelse med:

  • Personaleadministration, herunder rekruttering, ansættelse, fratrædelse og udbetaling af løn
  • Stamdata for kunder samt indtægter
  • Stamdata for leverandører samt rekvisitioner og køb
  • Overvågning for opretholdelse af orden og sikring mod tyveri
  • Potentiel passiv registrering af datatrafik i forbindelse udbud af wifi

Behandlingen er lovlig i medfør af hjemmel som angivet i vedhæftede fortegnelse.

Virksomheden benytter ikke personoplysningerne til andre formål end de listede. Virksomheden indsamler ikke flere personoplysninger end nødvendigt i forhold til opfyldelse af formålet.

Opbevaring og sletning

Virksomheden har indført følgende overordnede retningslinjer for opbevaring og sletning af personoplysninger:

  • Personoplysninger opbevares i fysiske mapper der adgangsbegrænses på passende vis.
  • Personoplysninger opbevares i it-systemer og på serverdrev.
  • Personoplysninger opbevares ikke længere, end hvad der er nødvendigt for formålet med behandlingen.
  • Personoplysninger for medarbejdere slettes fem år efter endt ansættelse (del af regnskabsgrundlag), og personoplysninger om ansøgere slettes efter seks måneder.
Datasikkerhed

Virksomheden har ud fra vedhæftede risikovurdering gennemført følgende sikkerhedsforanstaltninger for beskyttelse af personoplysninger:

  • Kun medarbejdere, der har et arbejdsbetinget behov for adgang til de registrerede personoplysninger, har adgang hertil enten fysisk eller gennem it-systemer med rettighedsstyring.
  • Al computeradgang kræver login, og medarbejderne må ikke overlade deres adgangskoder til andre.
  • Computere skal have installeret firewall og antivirusprogram, der løbende opdateres.
  • Personoplysninger slettes på forsvarlig vis ved udfasning og reparation af it-udstyr.
  • USB-nøgler, eksterne harddiske mv. med personoplysninger skal opbevares i aflåst skuffe eller skab.
  • Fysiske mapper er placeret på aflåst kontor eller i aflåste skabe.
  • Personoplysninger i fysiske mapper slettes ved makulering.
  • Alle medarbejdere skal modtage instruktion i, hvad de må gøre med personoplysninger samt, hvordan personoplysninger skal beskyttes.
  • Der skiltes om videoovervågning.
Videregivelse

Personoplysninger om medarbejdere kan blive videregivet til offentlige myndigheder fx SKAT og pensionssel-skaber.

Databehandlere

Virksomheden benytter udelukkende databehandlere, såfremt databehandlerne stiller de fornødne garantier for, at de vil gennemføre de passende tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger til opfyldelse af persondatarettens krav. Alle databehandlere underskriver en databehandleraftale forinden behandlingen iværksættes.

Rettigheder

Virksomheden varetager den registreredes rettigheder, herunder retten til indsigt, tilbagetrækning af samtyk-ke, berigtigelse og sletning og orienterer de registrerede om virksomhedens behandlinger af personoplysnin-ger. Registrerede har ligeledes ret til at klage til Datatilsynet.

Brud på persondatasikkerheden

I tilfælde af brud på persondatasikkerheden, anmelder virksomheden hurtigst muligt og inden 72 timer brud-det til Datatilsynet. Indehaver er ansvarlig for, at dette sker. I anmeldelsen beskrives bruddet, hvilke grupper af personer, det vedrører og, hvilke konsekvenser bruddet kan få for disse personer samt, hvordan Virksom-heden har eller vil afhjælpe bruddet. I tilfælde, hvor bruddet indebærer en høj risiko for de personer, om hvem Virksomheden behandler personoplysninger, vil Virksomheden endvidere underrette disse. Virksomhedens dokumenterer alle brud på persondatasikkerheden

Fandt du ikke det du søgte, så send os en besked på formularen herunder.
Er dit behov akut og kan vi kontaktes på akuttelefonen på: +45 86 32 17 18

Skriv til os: