...

FAQ – Praktisk info

Her finder du svar på de ofte stillede spørgsmål

Åbningstider i for og efterårs sæson –ikke helligdage og højsæson i perioden 28/3 – 14/9-2025.

*Udenfor receptionens åbningstid kan man checke ind -og ud på en selvbetjeningsstander, som står uden for, foran receptionsdøren. Her får man også udleveret et bomkort, så man kan køre ind på pladsen. Tilsvarende, kan man også aflevere kortet i standeren, ved afrejse. *Dette er dog ikke muligt, ved udlejningsenheder, så som hytter, lejlighed og udlejnings campingvogne, hvor der skal udleveres en nøgle.

*ACSI kunder kan ikke tjekke ind via standeren, da der bliver udleveret en måler i receptionen,  til beregning af strøm.

Information Kiosk Aktivitetshus/spillehal Mini Golf
Mandag – Torsdag 9.00 – 12.00 14.00 – 16.00 Uge 33: 7.30 – 18.00.
*Her efter kun bent i weekenderne, frem til d. 25. Aug.
9.00 – 19.00 9.00 – 12.00 14.00 – 16.00
Fredag 9.00 – 12.00 14.00 – 18.00 14.00 – 19.00 9.00 – 19.00
Lordag 9.00 – 12.00 14.00 – 18.00 7.30 – 12.00 14.00 – 19.00 9.00 – 19.00 9.00 – 12.00 14.00 – 17.00
Sendag 9.00 – 12.00 14.00 – 16.00 7.30 – 12.00 9.00 – 19.00 9.00 – 12.00 14.00 – 15.00

Opening hours week 26

Information Kontor Kiosk Aktivitetshus/spillehal Mini Golf Pool
9.00 – 19.00 9.00 – 19.00 7.30 – 21.00 10.00 – 21.00 9.00 – 19.00 (indendors kl.18.00) 10.00 – 21.00

Åbningstider uge 27-32 (alle ugens dage, undtagen søndag i uge 31 for receptionen: 9-12 og 14-16)

Information Kontor Kiosk Aktivitetshus/spillehal Mini Golf Pool
9.00 – 19.00 9.00 – 19.00 7.30 – 21.00 10.00 – 21.00 9.00 – 19.00 (indendors kl.18.00) 10.00 – 21.00
 

Check-in på pladser til eget telt, egen campingvogn eller Autocamper, er muligt efter kl. 14.00 – afrejse inden kl. 12.00.
Check-in i hytter, lejligheder og udlejningscampingvogne er muligt efter kl. 15.00 – afrejse inden kl. 10.00.
Kristi Himmelfart samt Pinse.

Information Kontor Kiosk Aktivitetshus/spillehal Mini Golf Pool
9.00 – 19.00 9.00 – 19.00 7.30 – 21.00 10.00 – 21.00 9.00 – 19.00 (indendors kl.18.00) 10.00 – 21.00

Dette omhandler kun udlejningsenhederne.

Den daglige rengøring påhviler altid lejeren.

Slutrengøring kan bestilles i receptionen eller ved online bestilling. Hytter, udlejningsvogne samt Luksus Lejlighed skal altid forlades i opryddet stand. Det vil sige, at affaldsspanden og køleskabet skal være tømt, der skal være vasket op (evt. tømmes opvaskemaskine) – samt at alt inventaret skal stå på samme plads som ved ankomst. Hvis der ligger meget affald/skidt på gulvene, forventes det at der er fejet eller støvsuget.

Hvis lejeren har brugt evt. grill ved hytten, skal denne også efterlades rengjort, inden udtjekning.

Ønsker I selv at stå for rengøringen, skal enheden efterlades i 100% ordentlig stand. Grenaa Strand Camping skal kunne godkende rengøring og oprydning.

Hunde er meget velkomne på campingpladsen.

Dog skal de altid føres, og stå i snor. Vi henstiller selvfølgelig også til, at hunde ikke står og gøer, så man altid viser respekt og tænker på sin nabo og andre gæster på pladsen.

Efterladenskaber skal samles op efter hunden og posen smides i affald molokken, hvor den hører til. Det er muligt, at få udleveret hundeposer i Informationen.

Hunde er ikke tilladte i servicebygningerne eller i vores Grenaa Hytter og udlejningscampingvogne. Ligeledes må de ej heller, tages med ind i cafeen/iskiosken, eller receptionen. Servicehunde er dog en undtagelse inde i vores servicebygninger, da de ses som et hjælpemiddel.

Gåture med hunden, kan foregå over alt på pladsen, så længe man respekterer andre gæster, samt ovenstående regler.

Se prisliste for at tage hund med, under “priser”.

Som gæst på Grenaa Strand Camping, har du gratis WIFI på hele pladsen.

Her kan du læse om brugen af hotspots, når du er gæst på Grenå Strand Camping.

Vi anbefaler altid, at du genstarter din enhed, inden du logger på netværket første gang.

Vi tilbyder hotspots  på hele campingpladsen. Man skal dog som gæst påregne, at det trådløse internet, i spidsbelastningsperioder samt i dårligt vejr, kan opleves langsommere og dårligere, end normalt. Der er rigtig mange faktorer, der spiller ind på internet hastigheden og kvaliteten.

Træer: Når det trådløse signal skal passere gennem bevoksninger svækkes signalet. Når træernes blade tilmed er våde, svækkes signalet markant.

Regnvejr: Vand dæmper signalet og gør at netværket ikke er lige så hurtigt som i solskinsvejr. 

Campingvogne: Ofte vil man som gæst opleve at signalet fungerer uden for campingvognen i forteltet, men ikke inden for. Dette hænger sammen med, at signalerne svækkes betydeligt, når det skal igennem campingvognen – det samme gør sig gældende med biler og nabo – campingvogne, der også ”skygger” for signalet. Som regel er der meget bedre signal uden for campingvognen, eksempelvis i forteltet.

Arrangementer: Mange mennesker samlet på et meget lille areal, eksempelvis ved arrangementer på pladsen, kan betyde at der er stor belastning på de Hotspot punkter der er i det specifikke område. 

Området er endvidere i perioder generet af en stor militærradar indstråling, der til tider har stor negativ indvirkning på styrken af signalet. Dette forekommer dog kun i kort tid og netværket vil normalisere sig selv, når indstrålingen er overstået.

Når man bevæger sig rundt på pladsen med sin Smartphone, Tablets eller lignende, så kan nogle enheder opleves, som at de bliver langsommere, eller mister forbindelsen helt. Her skal du blot genstarte din enhed, og den vil herefter typisk igen få forbindelse til netværket. Dette skyldes enhedernes adfærd/opsætning og ikke Internet kvaliteten.

Da alle disse forhold er dynamiske vil man opleve, at signalet vil variere over dagen.

Der skal være ro på pladsen kl. 23.00.

Dette vil sige, at alle gæster skal overholde reglen her om, og at der efter kl. 23.00 ikke spilles højt musik, eller festes og larmes, så andre campister ikke kan få nattero.

Det er selvfølgelig helt i orden, at man hygger stille og roligt på egen plads inde i forteltet ol.

Bommen er lukket, i tidsrummet fra kl. 23.00-7.00.

I dette tidsrum er det ikke muligt at komme ud og ind af bommen.

Har du brug for akut hjælp, i dette tidsrum, af eks. ambulance, ring da på tlf. 70 88 65 02.

Fandt du ikke det du søgte, så send os en besked på formularen herunder.
Er dit behov akut og kan vi kontaktes på akuttelefonen på: 70 22 48 57

Skriv til os: